My Business Cyber Protection

Αποκτήστε την προστασία που χρειάζεστε απέναντι ακόμη και στα πιο εξελιγμένα περιστατικά στον κυβερνοχώρο

Online Επιχείρηση: 7 tips για να την αναβαθμίσεις

Συμβουλές για νέους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
eurolife blog - άντρας δουλεύει μπροστά στο laptop μου και κοιτάει το κινητό του

Η online παρουσία είναι σήμερα απαραίτητη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση, όμως συχνά φέρνει μαζί της αρκετές προκλήσεις:

  1. Πώς θα εμφανιστείς στην πρώτη σελίδα της Google;
  2. Πώς θα ξεχωρίσεις στα social media;
  3. Πώς θα κρατήσεις το ενδιαφέρον των πελατών σου;

Ευτυχώς, όπου υπάρχουν προκλήσεις υπάρχουν και μεγάλες ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτομία. Αν μόλις ξεκίνησες ή ψάχνεις τρόπους να ανανεώσεις τη στρατηγική σου στον ψηφιακό κόσμο, έχουμε μερικά εύκολα tips για σένα!

7 ενέργειες που θα βοηθήσουν την online επιχείρησή σου να αναπτυχθεί

Η αναβάθμιση της online επιχείρησής σου είναι πιο εύκολη απ' όσο νομίζεις. Πάμε να δούμε πώς θα τα καταφέρεις.

1. Κάνε το website σου πιο φιλικό (και γρήγορο!)

Η εμπειρία που προσφέρεις στους επισκέπτες του site σου καθορίζει αν θα μείνουν ή αν θα φύγουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ένα αργό ή ένα όχι τόσο εύχρηστο website μπορεί να απομακρύνει πιθανούς πελάτες πριν καν δουν τι προσφέρεις.

Ξεκίνα με τη βελτιστοποίηση των εικόνων σου (μετατροπή σε WebP) και τη χρήση caching, για να αυξήσεις την ταχύτητα φόρτωσης. Φρόντισε να έχεις ξεκάθαρη δομή και εύκολη πλοήγηση, ώστε οι χρήστες να βρίσκουν άμεσα αυτό που ψάχνουν. Μην ξεχνάς να δοκιμάζεις το website σου συχνά από κινητές συσκευές, καθώς η mobile εμπειρία είναι πλέον το ίδιο, αν όχι περισσότερο, σημαντική με την πλοήγηση μέσω desktop.

2. Βοήθα το κοινό σου να σε βρει online

Ακόμη κι αν έχεις το καλύτερο website, δε θα έχεις πωλήσεις αν κανείς δεν μπορεί να σε βρει. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος, για να εμφανιστείς ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Ξεκίνα χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά (τα λεγόμενα keywords) που αντιστοιχούν στις ανάγκες του κοινού σου. Δημιούργησε περιεχόμενο που πραγματικά απαντά στα ερωτήματα των πελατών σου, χωρίς να κάνεις κατάχρηση στα keywords. Βεβαιώσου ότι οι τίτλοι, οι περιγραφές και οι εικόνες σου είναι σωστά δομημένες, ώστε να βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου.

3. Πες την ιστορία σου (αλλά πες την ωραία)

Οι ιστορίες είναι το πιο ισχυρό εργαλείο, για να δημιουργήσεις πραγματική σύνδεση με το κοινό σου. Το storytelling επιτρέπει στην online επιχείρησή σου να ξεχωρίσει, αναδεικνύοντας την προσωπικότητα και τις αξίες της. Μη φοβάσαι να μιλήσεις για το ξεκίνημά σου, τις προκλήσεις που αντιμετώπισες και γιατί κάνεις αυτό που κάνεις.

Χρησιμοποίησε ειλικρινή και ανθρώπινη γλώσσα, για να κάνεις το κοινό σου να ταυτιστεί μαζί σου. Ένα δημιουργικό blog ή ένα ενδιαφέρον video με μικρές ιστορίες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά, αυξάνοντας τόσο το ενδιαφέρον όσο και την εμπιστοσύνη των πελατών σου.

4. Social media με... μέτρο και πρόγραμμα

Το να είσαι παντού στα social media μπορεί να φαίνεται δελεαστικό, αλλά δεν είναι πάντα αποτελεσματικό. Επίλεξε εκείνα τα κοινωνικά δίκτυα που ταιριάζουν καλύτερα με το κοινό και το προϊόν σου και φτιάξε ένα σταθερό πρόγραμμα δημοσιεύσεων. Δημιούργησε posts που είναι σύντομα, ξεκάθαρα και κυρίως χρήσιμα ή διασκεδαστικά. Φρόντισε οι εικόνες σου να είναι υψηλής ποιότητας και τα κείμενά σου να περιλαμβάνουν ερωτήσεις ή να ενθαρρύνουν το κοινό σου να σχολιάζει και να αλληλεπιδρά. Η συχνότητα και η συνέπεια είναι τα δύο συστατικά της πετυχημένης συνταγής για ένα πιστό κοινό που θα σε παρακολουθεί.

5. Πρόσεξε το customer service σαν τα μάτια σου

Η επιτυχία μιας νέας online επιχείρησης στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών. Δείξε στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι πραγματικά, απαντώντας γρήγορα και με ευγένεια στα ερωτήματά τους.

Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως οι FAQ σελίδες για τις συχνότερες απορίες, το live chat για πιο προσωπική επικοινωνία και τα ΑΙ chatbots για εξυπηρέτηση μέσω AI τεχνολογίας. Γενικότερα υπάρχουν πολλά AI εργαλεία που μπορεί να φανούν χρήσιμα σε μια μικρομεσαία επιχείρηση!

Ένα καλά οργανωμένο customer service μπορεί να μειώσει τα παράπονα, αυξάνει την πιστότητα και τελικά ενισχύει τη φήμη της online επιχείρησής σου στο διαδίκτυο. Θυμήσου ότι η καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι συχνά ο λόγος που κάποιος επιστρέφει σε σένα και σε συστήνει σε άλλους.

6. Αξιοποίησε τη δύναμη των reviews και testimonials

Οι δυνητικοί σου πελάτες εμπιστεύονται περισσότερο άλλους πελάτες σου παρά την ίδια την επιχείρηση!

Αξιοποίησε αυτή τη δύναμη, προβάλλοντας θετικά reviews και testimonials που ενισχύουν την αξιοπιστία σου. Ζήτα feedback με διακριτικό τρόπο, όπως ένα απλό email μετά από κάθε αγορά ή ένα ευγενικό μήνυμα στα social media. Προσπάθησε να απαντάς πάντα στις αξιολογήσεις, είτε θετικές είτε αρνητικές, δείχνοντας πως κάθε γνώμη μετράει για σένα.

Expert tip: Τα reviews όχι μόνο βελτιώνουν τη φήμη σου αλλά βοηθούν και σε άλλες Digital Marketing πρακτικές όπως το SEO, καθώς αποτελούν φρέσκο και αυθεντικό περιεχόμενο που αρέσει στις μηχανές αναζήτησης.

7. Μέτρησε, ξαναμέτρησε και βελτίωσε

Τα δεδομένα είναι ο πιο αξιόπιστος σύμμαχός σου στο να πάρεις σωστές αποφάσεις για το μέλλον της online επιχείρησής σου. Χρησιμοποίησε εργαλεία όπως το Google Analytics, για να δεις πώς συμπεριφέρονται οι χρήστες στο site σου.

Παρακολούθησε τις δημοφιλείς σελίδες σου, τα σημεία που οι χρήστες εγκαταλείπουν το site και τη συμπεριφορά τους στα social media. Με βάση αυτά τα δεδομένα μπορείς να προσαρμόζεις συνεχώς τη στρατηγική σου και να βελτιώνεις την αποτελεσματικότητα των ενεργειών σου.

Και μην ξεχνάς: η συνεχής ανάλυση και βελτίωση είναι το μυστικό κάθε επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο.

Bonus tip: Ασφάλεια στο online επιχειρείν σημαίνει ανάπτυξη

Η ασφάλεια στο online επιχειρείν δεν είναι πολυτέλεια, αλλά προϋπόθεση ανάπτυξης. Είναι προϋπόθεση για να συνεχίσει η επιχείρησή σου να λειτουργεί ομαλά μετά από κάποιο περιστατικό που μπορεί να συμβεί και να συνεχίσει να μεγαλώνει με ασφάλεια. Επομένως, φροντίζοντας την ψηφιακή ασφάλεια της επιχείρησής σου, εξασφαλίζεις ότι μπορείς να συνεχίσεις να αναπτύσσεσαι χωρίς απρόοπτα.

Γι΄αυτό στη Eurolife FFH σχεδιάσαμε το My Business Cyber Protection. Για να μπορείς να έχεις την προστασία που χρειάζεσαι απέναντι και στα πιο εξελιγμένα περιστατικά στον κυβερνοχώρο.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα σου παρέχει:

  • Κάλυψη ζημίας από πιθανή διακοπή εργασιών
  • Κάλυψη για έξοδα αποκατάστασης δεδομένων και συστημάτων
  • Νομική προστασία
  • Κάλυψη για ζημιές τρίτων και έξοδα υπεράσπισης
  • Υποστήριξη για περιστατικά εκβιασμού στον κυβερνοχώρο

Ποιο από τα παραπάνω tips θα δοκιμάσεις πρώτα; Τι λειτούργησε καλά για σένα και την επιχείρησή σου μέχρι σήμερα; Η δική σου ιστορία μπορεί να εμπνεύσει κι άλλους!

Γνώρισε το My Business Cyber Protection

Σχετικά άρθρα

Διαβάστε τα νεότερα άρθρα από το blog μας