7 tips που αναβαθμίζουν ένα μικρό ξενοδοχείο
Δημιούργησε μια εμπειρία που οι επισκέπτες σου θα θέλουν να ξαναζήσουν
Η αναβάθμιση ενός μικρού ξενοδοχείου μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική πρόκληση, αλλά και μια ευκαιρία για ανάπτυξη. Στο παρόν άρθρο θα παρουσιάσουμε επτά πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσεις την απόδοση του μικρού σου τουριστικού καταλύματος σε συνδυασμό με την εμπειρία των επισκεπτών, δίνοντας ιδέες και παραδείγματα.
1. Επιδίωξε δημιουργικότητα στην αισθητική
Η Ελλάδα είναι μια χώρα με τεράστια επισκεψιμότητα, ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο. Για να καταφέρει το ξενοδοχείο σου να ξεχωρίσει στις αναζητήσεις καταλύματος των επισκεπτών, θα πρέπει να του δώσεις μια ιδιαίτερη ταυτότητα. Αυτό έρχεται μέσα από τη δημιουργική αισθητική και την ατμόσφαιρα που αποπνέει το κατάλυμα.
Κάνε μια ανανέωση στο ξενοδοχείο σου, χρησιμοποιώντας όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς, ιδιαίτερη επίπλωση ακόμα και ειδικές τεχνοτροπίες σε τοίχους και πατώματα, για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον και τελικά να προσφέρεις μια αξέχαστη εμπειρία φιλοξενίας στους επισκέπτες σου.
2. Γράψε online περιγραφές που εμπνέουν
Μπορεί να έχεις δημιουργήσει ένα πραγματικά ξεχωριστό κατάλυμα. Ωστόσο, η περιγραφή που θα χρησιμοποιήσεις για την καταχώρησή του σε μέσα εύρεσης καταλύματος θα πρέπει να είναι ελκυστική, να ξετυλίγει μια ιστορία και να είναι αξιομνημόνευτη για τον αναγνώστη. Μην παραμελείς τη δύναμη του γραπτού λόγου για το online επιχειρείν, ειδικά στον τουρισμό.
3. Ασφάλισε το κατάλυμά σου
Η ασφάλιση τουριστικών καταλυμάτων είναι απαραίτητη για κάθε χώρο φιλοξενίας. Φυσικά γνωρίζεις για την αστική ευθύνη, ίσως όμως αξίζει να σκεφτείς και πέραν από αυτήν, όπως για παράδειγμα την ασφάλιση περιουσιακών στοιχείων, την άμεση επέμβαση για περιορισμό φθοράς των εγκαταστάσεων, την ασφάλιση σε περίπτωση πυρκαγιάς και φυσικών καταστροφών, αλλά και την ασφάλιση από κλοπή ή άλλες αιτίες απώλειας κερδών για το ξενοδοχείο σου.
Δες εδώ αναλυτικά για την ασφάλιση αστικής ευθύνης
Ασφάλεια τουριστικών μονάδων και ξενοδοχείων
Μπορείς να ασφαλίσεις ένα μικρό ξενοδοχείο για πολλές περιπτώσεις. Μερικές μόνο από αυτές είναι:
- Ασφάλιση περιουσίας – κτηριακές εγκαταστάσεις, κέρδη, εξοπλισμός
- Ασφάλιση έκτακτων συμβάντων – πυρκαγιά, σεισμός, πλημμύρα, κακόβουλες ενέργειες, διαρροές κ.ά.
- Ασφάλιση υπαίθριων εγκαταστάσεων
- Ασφάλιση για αλλοίωση εμπορευμάτων
Ασφάλιση κατοικίας
Η ασφάλιση κατοικίας αφορά μικρά και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Αν είσαι ιδιοκτήτης ακινήτου το οποίο εκμεταλλεύεσαι εμπορικά με βραχυχρόνια μίσθωση, χρειάζεσαι σίγουρα ένα πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίας με κάλυψη αστικής ευθύνης αλλά και κάλυψη για το ίδιο το ακίνητο, το περιεχόμενό του, τις υλικές ζημιές σε περίπτωση σεισμού κ.λπ.
4. Βάλε στόχο τις συνδυαστικές πωλήσεις & τις συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις
Ένα μικρό ξενοδοχειακό κατάλυμα αναβαθμίζεται όταν δημιουργεί συνεργασίες με άλλες τοπικές επιχειρήσεις. Μπορείς, για παράδειγμα, να προσφέρεις εμπειρίες στη φύση για τους επισκέπτες σου, μέσω συνεργασιών με τουριστικά γραφεία εναλλακτικού και φυσιολατρικού τουρισμού. Συμπεριλαμβάνοντας τις συνδυαστικές πωλήσεις εμπειριών μέσα από το ξενοδοχείο σου, αυξάνεις το prestige και την κερδοφορία του καταλύματός σου.
5. Ειδοποίησε για αναβάθμιση δωματίου πριν την άφιξη
Ένας ακόμη τρόπος να αναβαθμίσεις το ξενοδοχείο σου στα μάτια των επισκεπτών σου είναι να προτείνεις upgrade σε μεγαλύτερο δωμάτιο ή σε δωμάτιο με καλύτερη θέα. Ακόμη κι αν αρχικά οι επισκέπτες σου εκτίμησαν ότι δε χρειάζονται ένα δωμάτιο με θέα, αν λάβουν ένα μήνυμα ότι ένα τέτοιο δωμάτιο είναι διαθέσιμο με μια μικρή έκπτωση, είναι αρκετά πιθανό να προχωρήσουν στην αναβάθμιση λίγο πριν την άφιξή τους.
6. Ζήτησε την άποψη των φιλοξενούμενων
Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις είναι σημαντικές για να αναβαθμιστεί το ξενοδοχείο σου, τουλάχιστον όσον αφορά τη γνώμη του κοινού για το κατάλυμα. Ενθάρρυνε τους επισκέπτες να αφήσουν μια καλή αξιολόγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφόσον είχαν μια ευχάριστη εμπειρία στον χώρο σου.
Τουλάχιστον το 40% των millennials καταχωρεί κριτικές για καταλύματα, στα οποία είχε μια ευχάριστη εμπειρία.
7. Διατήρησε το αίσθημα ασφάλειας για μια ευχάριστη εμπειρία
Ξέρουμε ότι η διατήρηση της ασφάλειας και της προστασίας των καλεσμένων σου είναι η μεγαλύτερη ανησυχία σου. Δημιούργησε συνθήκες, ώστε οι καλεσμένοι σου να νιώθουν ασφαλείς. Όταν γνωρίζεις ότι έχεις τα πάντα υπό έλεγχο είναι ευκολότερο να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου, τόσο εσύ όσο και το προσωπικό σου, σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Βεβαιώσου ότι όλα τα σπρίνκλερ και οι ανιχνευτές καπνού λειτουργούν σωστά, η υγιεινή και η καθαριότητα διατηρούνται σε ολόκληρο το ξενοδοχείο, ειδικά στην κουζίνα, οι πισίνες καθαρίζονται τακτικά, η υπηρεσία δωματίων είναι ενημερωμένη και ότι οι χώροι σου είναι ασφαλισμένοι για παν ενδεχόμενο.