Eurolife FFH: Άμεση ανταπόκριση στους ασφαλισμένους της που πλήττονται από τις πυρκαγιές

Με στόχο να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται

eurolife product

Η Eurolife FFH έχει ως απόλυτη προτεραιότητα να ανταποκρίνεται με αμεσότητα και συνέπεια όποτε τη χρειαστούν οι ασφαλισμένοι της, έχοντας δεσμευτεί να βρίσκεται πάντα δίπλα τους, κάθε στιγμή. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν την Αττική, η εταιρεία δείχνει για άλλη μια φοράγρήγορα αντανακλαστικά για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.

Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, κάνοντας το καλύτερο δυνατό για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποβολής και καταβολής αποζημίωσης. Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και αρωγή των ασφαλισμένων της, η Eurolife FFH καλεί τους πληγέντες πελάτες της:

Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι με τη γρήγορη κινητοποίησή τους να προσφέρουν σε όλους όσοι εμπιστεύονται την εταιρεία τη μεγαλύτερη δυνατή ανακούφιση. Γι΄αυτό η Eurolife FFH θα λειτουργεί με fast track ενέργειες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος συντονισμός των απαραίτητων κινήσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι της.

Eπιπρόσθετα, για οποιαδήποτε πληροφορία, προσωπική επικοινωνία αλλά και ειδική υποστήριξη, οι πελάτες της Eurolife FFH μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία στο 210 9303800, ή με τον ασφαλιστικό τους συνεργάτη για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστούν.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας τον σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό τους, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή τους.